Protocol Levering Orthopedische en Medische Hulpmiddelen

Podotherapie

  1. De klacht bespreken met de podotherapeut
    Het is goed om de klacht te bespreken met de betreffende podotherapeut. Dat is misschien lastig, maar het is ook mogelijk om dit samen met iemand te doen, bijvoorbeeld een familielid of een goede kennis. U kunt de klacht het beste per brief of email melden en daarin bijvoorbeeld vragen om een gesprek. Het kan zijn dat uw podotherapeut niet weet dat u ontevreden bent of dat er sprake is van een misverstand. In de brief of email kunt u aangeven wat de aard van uw klacht is, wanneer de klacht is ontstaan en wat volgens u een mogelijke oplossing kan zijn.

 

  1. De klacht indienen bij de klachtenfunctionaris van Voetcomfort. U kunt een klacht indienen bij de klachtenfunctionaris van Voetcomfort waarna er samen met u wordt gekeken naar een passende oplossing.

 

  1. Wanneer u er niet uitkomt met de behandelaar of klachtenfunctionaris, dan kunt u zich wenden tot https://erisietsmisgegaan.nl/.

035-2031585

info@erisietsmisgegaan.nl

Van Weedestraat 3
3761 CA, Soest

Postbus 3045
3760 DA, Soest

 

Pedicure

  1. De klacht bespreken met uw pedicure
    Het is goed om de klacht te bespreken met de betreffende pedicure. Dat is misschien lastig, maar het is ook mogelijk om dit samen met iemand te doen, bijvoorbeeld een familielid of een goede kennis. U kunt de klacht het beste per brief of email melden en daarin bijvoorbeeld vragen om een gesprek. Het kan zijn dat uw pedecure niet weet dat u ontevreden bent of dat er sprake is van een misverstand. In de brief of email kunt u aangeven wat de aard van uw klacht is, wanneer de klacht is ontstaan en wat volgens u een mogelijke oplossing kan zijn.

 

    1. De klacht indienen bij de klachtenfunctionaris van Voetcomfort.
      U kunt een klacht indienen bij de klachtenfunctionaris van Voetcomfort waarna er samen met u wordt gekeken naar een passende oplossing.

 

 

  1. Klachtenfunctionaris ProVoet
    U kunt bij de klachtenfunctionaris terecht van de branchevereniging, mocht er sprake zijn van klachten over een pedicure die niet onderling met de praktijk opgelost kunnen worden. Zij bemiddelt tussen u en de pedicure. Zij doet géén inhoudelijke beoordeling van de behandeling die de pedicure heeft uitgevoerd. Ook valt het opleggen van een maatregel voor de pedicure niet binnen de mogelijkheden van de klachtenfunctionaris van ProVoet. De klachtenfunctionaris past het principe van hoor en wederhoor toe, waardoor veel situaties kunnen worden opgelost. De klachtenfunctionaris is rechtstreeks te bereiken via klachtenfunctionaris@provoet.nl.

 

  1. Wanneer u er niet uitkomt met de behandelaar of klachtenfunctionaris, dan kunt u zich wenden tot https://erisietsmisgegaan.nl/.

035-2031585

info@erisietsmisgegaan.nl

Van Weedestraat 3
3761 CA, Soest

Postbus 3045
3760 DA, Soest

 

Elastische kousen

  1. De klacht bespreken met de behandelaar
    Het is goed om de klacht te bespreken met de betreffende behandelaar. Dat is misschien lastig, maar het is ook mogelijk om dit samen met iemand te doen, bijvoorbeeld een familielid of een goede kennis. U kunt de klacht het beste per brief of email melden en daarin bijvoorbeeld vragen om een gesprek. Het kan zijn dat uw behandelaar niet weet dat u ontevreden bent of dat er sprake is van een misverstand. In de brief of email kunt u aangeven wat de aard van uw klacht is, wanneer de klacht is ontstaan en wat volgens u een mogelijke oplossing kan zijn.

 

  1. De klacht indienen bij de klachtenfunctionaris van Voetcomfort. U kunt een klacht indienen bij de klachtenfunctionaris van Voetcomfort waarna er samen met u wordt gekeken naar een passende oplossing.

 

  1. Wanneer u er niet uitkomt met de behandelaar of klachtenfunctionaris, dan kunt u zich wenden tot https://erisietsmisgegaan.nl/.

035-2031585

info@erisietsmisgegaan.nl

Van Weedestraat 3
3761 CA, Soest

Postbus 3045
3760 DA, Soest

 

Orthopedische schoenen

  1. De klacht bespreken met de orthopedische schoenmaker
    Het is goed om de klacht te bespreken met de betreffende behandelaar. Dat is misschien lastig, maar het is ook mogelijk om dit samen met iemand te doen, bijvoorbeeld een familielid of een goede kennis. U kunt de klacht het beste per brief of email melden en daarin bijvoorbeeld vragen om een gesprek. Het kan zijn dat uw behandelaar niet weet dat u ontevreden bent of dat er sprake is van een misverstand. In de brief of email kunt u aangeven wat de aard van uw klacht is, wanneer de klacht is ontstaan en wat volgens u een mogelijke oplossing kan zijn.

 

  1. De klacht indienen bij de klachtenfunctionaris van Voetcomfort. U kunt een klacht indienen bij de klachtenfunctionaris van Voetcomfort waarna er samen met u wordt gekeken naar een passende oplossing.

 

  1. Wanneer u er niet uitkomt met de behandelaar of klachtenfunctionaris, dan kunt u zich wenden tot https://erisietsmisgegaan.nl/.

035-2031585

info@erisietsmisgegaan.nl

Van Weedestraat 3
3761 CA, Soest

Postbus 3045
3760 DA, Soest

Heb je vragen? Bel gerust!

Wil je direct met ons in contact komen?
Dat kan! Onze medewerkers staan je graag te woord!

Inloopspreekuur

Heb je een korte vraag of wil je snel vrijblijvend advies?
Kom naar ons gratis inloopspreekuur in Deventer.

Dinsdag tussen 16:00 en 17:00

Lees meer
Whatsapp button